Jytte er blevet insimineret med frost sæd fra Finland. Vi håber på at der kommer hvalpe ud af det, dette ved vi om ca. 4 uger tid, hvor Jytte vil blive drægtighedsscannet.
Udover dette, har vi valgt at blive erhvervs opdrætter, dette kræver bl.a at man skal godkendes af fødevarestyrelsen, som er en sikkerhed for at alle forhold omkring hundene og dyrevelfærden overholdes. Vi er blevet godkendt og kommer i Smiley ordning. Vi er meget stolte over dette, alt var i skønneste orden og der var kun ros fra embedsdyrelægen der var her fra fødevarestyrelsen og lave godkendelsen.
Vi har også været afsted på udstillinger, og Pelle vores unge dreng, han gør det godt, selvom der er fluer i hovedet, især når der er tæver i løbetid, så formår han at falde i dommernes smag, og det betyder jo at jeg gør det godt med mit opdræt.





0 kommentarer