Ja Molly kom i løbetid, men havde snydt familien hun bor hos, de havde ikke set det da hun startede, så vi kom forsent.
Så der bliver ingen parring i denne omgang. Det er vi rigtig ked af, vi havde glædet os, det lå perfekt med hvalpe i vores sommerferie og en fin fin kombination jeg gerne selv ville have noget efter. Men det blev ikke ved denne løbetid. Så vi sætter plan B i søen og vil parre en af vores andre tæver når de kommer i løb.




0 kommentarer