ØV!

1. apr 2026

Skrevet af Karina

Udgivet d. 1. apr 2026

Ja Molly kom i løbetid, men havde snydt familien hun bor hos, de havde ikke set det da hun startede, så vi kom forsent.

Så der bliver ingen parring i denne omgang. Det er vi rigtig ked af, vi havde glædet os, det lå perfekt med hvalpe i vores sommerferie og en fin fin kombination jeg gerne selv ville have noget efter. Men det blev ikke ved denne løbetid. Så vi sætter plan B i søen og vil parre en af vores andre tæver når de kommer i løb.

Du vil måske også synes om:

Så kom hun i løbetid!

Så kom hun i løbetid!

Så kom den længe ventede løbetid. Så nu håber vi på vellykket parring inden for den næste tid.

Vi venter og venter…

Vi venter og venter…

Vi venter og venter på at Molly skal komme i løbetid. Men imens har vi haft glæden af Tinka og Idefix dejlige hvalpe,...

Så er her hvalpe.

Så er her hvalpe.

Den 24.01.26 fødte Aulis Enkeli Katinka 7 hvalpe. Der er sorte og vildtfarvede alle med aftegninger. Alt gik meget...

0 kommentarer

Indsend en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *